Znów bawię się we wróżkę - przewidywania co do notowania 5158 z dn. 28 czerwca 2022.

(Edycja po notowaniu, co trafiłem, a co nie)


Ostatnio trochę porzuciłem zawód wróżki, ale postanowiłem dziś do niego wrócić.

No to zacznijmy od TOP3:

1. Harry Styles - As It Was
2. Ava Max - Maybe You're The Problem ❌ (3. miejsce)
3. Måneskin - Supermodel ❌(2. miejsce)


Na 3. miejscu może wg. mnie być jeszcze bryska - mam kogoś lepszego


Dzisiaj również obstawię, kto odpadnie: Tom Grennan - Remind Me ✅(ew. Milky Chance - Synchronize)

Debiutuje: YouNotUs ft. bryska (tak naprawdę Louis III) ✅





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Usunięto zakładkę "Muzyka" z oficjalnej strony RMF FM! To koniec sprawdzania gwiazdozbioru i nowości muzycznych?

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 2 marca 2024

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 30 marca 2024