Wszystko o POPliście od teraz również na Instagramie!

Hej!

Dzisiaj w końcu mogę ogłosić to, co planowałem od dłuższego czasu. Założyłem konto na IG! Głównie ma posłużyć do streszczenia informacji ze statystyk oraz informacji o nowych postach na blogu. Nastawiony jest przede wszystkim na nowych odbiorców (szczególnie dla tych zainteresowanych POPlistą i muzyką POP). 

Od razu tu powiem, że NIE! w ogóle mi nie zależy na jakiejś ogromnej ilości obserwujących ani nic takiego! Ten profil (i blog) powstał z pasji do POPlisty i w celu pogłębiania mojego hobby, póki mam czas, będę się tym zajmował. Blog ten głównie powstał, aby przywrócić w jakiejś formie statystyki POPlisty. Jeśli ktoś to zobaczy i skorzysta teraz, SUPER!, a jeśli nie, to zostanie to dla mnie jako fajna pamiątka.


Zostawiam link dla zainteresowanych: https://www.instagram.com/wszystko_o_popliscie/?hl=pl




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Usunięto zakładkę "Muzyka" z oficjalnej strony RMF FM! To koniec sprawdzania gwiazdozbioru i nowości muzycznych?

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 2 marca 2024

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 30 marca 2024