Kto wygra Przebój Lata RMF FM w 2022r.? - moje typowania

Dziś, zgodnie z obietnicą, przedstawię Wam moje typy do wygrania Przeboju Lata 2022. Na piosenki patrzę obiektywnie, nie umieszczałem na siłę tutaj żadnej piosenki, którą bardzo lubię. To tylko chłodna analiza. Podczas niej patrzyłem na różne strony np. notowanie na POPliście, sympatia odbiorców do artysty lub piosenki.

Zacznijmy od tych piosenek, które mają dużą szansę zdobyć TOP3 (jeśli PL2022 będzie organizowany w formie top), a nawet wygrać cały plebiscyt:

Doda - Melodia ta

Felix Jeahn i reszta - Rain In Ibiza

Harry Styles - As It Was

Mrozu & Vito Bambino - Za daleko 

YouNotUs ft. bryska - Samba 

Armin Van Buuren i reszta - Come Around Again

Każda z nominowanych piosenek sanah (największe szanse moim zdaniem "Eldorado")

Ja postawię na:

Doda - Melodia ta

oraz zapasowy strzał:

sanah i Daria Zawiałow - Eldorado



Teraz czas na piosenki, które mogą zdobyć wysoką pozycję (raczej marne szanse na wygranie):

Tove Lo - How Long

Roxen - UFO (?)

Olivia Addams - Fool Me Once

Krystian Ochman - River (?)

MGO2022 - Jest tylko teraz

 Camila Cabello & Ed Sheeran - Bam Bam

Jest jeszcze kilka piosenek, ale nie chcę wypisywać wszystkich, które sobie zaplanowałem napisać, bo jak to się mówi "jest ryzyko, jest zabawa". A po drugie, prawdopodobnie za późno zorientowałbym się, że już wypisałem prawie wszystkie nominowane piosenki z głównej POPlisty 😅.


Przewidywania przewidywaniami, ale szczerze, to ja chcę zaskoczenia, szczególnie od tych piosenek, które wypadły z propozycji do POPlisty i już nie wrócą np. 

Lizzo - About Damn Time

Sara James - My Wave

Danzel - Time Machines



Dobrze, no to na koniec chcę Was bardzo przeprosić za to całe zamieszanie z datą Przeboju Lata, ja już nic nie będę obiecywał. Dziś lektor i prowadzący zapowiadali, że Przebój Lata 2022 rozpocznie się:

Dziś (sobota), 27 sierpnia o godz. 20 (!)



Życzę wszystkim artystom powodzenia!!!


(No ale na Instagramie dalej nikt tego nie poprawił i pewnie już nikt tego nie zrobi)


Miłego weekendu! 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Usunięto zakładkę "Muzyka" z oficjalnej strony RMF FM! To koniec sprawdzania gwiazdozbioru i nowości muzycznych?

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 2 marca 2024

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 30 marca 2024