Plany na rozwój bloga [cz.2]

 Hej!

Zgodnie z obietnicą, dziś przedstawię kolejne plany, które chciałbym zrealizować w bliższej lub dalszej przyszłości. Nie będzie ich dużo, ale myślę, że są ważne.


1. Uzupełnienie zakładki TOP2022 o piosenki, które debiutowały przed 2022r.

Jest to pierwszy punkt, ponieważ już to realizuję! Od kilku dni mogliście zauważyć, że na samym dole strony TOP2022 powoli pojawiają się nowe piosenki. Na dziś zrobiłem już 15 piosenek. Zostało mi jeszcze 5. Jeśli ktoś zastanawia się, jak to robię, to teraz przedstawiam mój schemat:

- Robię wykres piosenki od not. 5040 włącznie

- Liczę punkty, które uzyskała w 2022r

Prawdopodobnie nie udostępnię tych wykresów, ponieważ nie mam daty debiutu, finiszu i innych statystyk tych piosenek. Tylko nazwy i liczba punktów.

Jednak mogę powiedzieć, że na początku tego roku było bardzo ciekawie. Nawet jedna piosenka miała awans z 2. miejsca na 1. i była kilkakrotnie 4 razy z rzędu w TOP10. 



2. Otworzenie TikToka Wszystko_o_poplista

Prywatnie nie oglądam często TikToka, jednak jest to dobra platforma to "wybicia" się. Głównie chodzi o pokazanie się fanom POPlisty, którym brakuje statystyk. Dlatego jeśli znacie takie osoby, to pokażcie im tego bloga, ponieważ zaraz zaczynamy sezon Przeboju Roku 2022! Mam już pomysły na kilka postów



3. Przeniesienie bloga z Bloggera na inną platformę

Jest to pomysł najcięższy i najmniej prawdopodobny ze wszystkich. Niestety, Blogger jest starą platformą, ale wygodną, ponieważ łączy się z kontem Google. Wielkim minusem jest to, że w wyszukiwarce przeglądarek mój blog ukazuje się bardzo rzadko, nawet gdy wpiszecie szczegółową frazę. Chciałbym w przyszłości zmienić na inną platformę lub nawet założyć własną domenę. Jednakże po pierwsze, to kosztuje, a po drugie, czasem do tego potrzeba umiejętności programowania. Z tym się wiąże jeszcze jedna rzecz, czyli...



4. Zautomatyzowanie tworzenia wykresów i TOPek

To byłoby piękne. Mam pomysł, jak mógłby działać taki program. Trzeba by było powiązać kod ze stroną POPlisty, ale jak już mówiłem, nie znam się na programowaniu i tworzeniu własnych programów :(



5* Czy na blogu będą reklamy?

Odpowiedź brzmi: NIE! Wszystko o POPliście (POPlista RMF FM bez tajemnic) nie będzie tworem komercyjnym. Blog ma służyć do przeglądania statystyk, a nie przeglądania reklam. Kolejny powód to prawa autorskie. Nie wiem, czy zarabianie z tytułu m.in. korzystania z okładek piosenek nie będzie się wiązało z jakimiś przewinieniami (wydaję mi się, że nie, bo są już zwielokrotnione, ale...)



Możecie w komentarzach dawać mi pomysły na rozwój bloga

Dziękuje, że jesteście <3. Pozdrawiam


Wesołego świętowania 11.11!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Usunięto zakładkę "Muzyka" z oficjalnej strony RMF FM! To koniec sprawdzania gwiazdozbioru i nowości muzycznych?

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 2 marca 2024

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 30 marca 2024