POPlista RMF FM - Notowanie 5424 - piątek, 21 lipca 2023 - TYLKO WYKRESY + INFORMACJA O STATYSTYKACH NA BLOGU

WYKRESY: https://docdro.id/ydIX1zr

Pouzupełniałem trochę w kwestiach TOP 2023 (wpisałem punkty piosenkom, które finiszowały niedawno i nie uzupełniłem jeszcze).





INFORMACJA O ZMIANIE W STATYSTYKACH NA STRONACH PIOSENEK

Od dzisiaj wpisuję punkty za staż na POPliście również na stronach konkretnych piosenek. Dla przykładu Libianca & Cian Ducrot - People




PS Jako fan "Tattoo" odetchnęło mi, gdy usłyszałem, że jest dzisiaj na 9. Mam nadzieję, że przywrócą Loreen jutro do rotacji. Myślałem, że ta piosenka wyleci dzisiaj.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Usunięto zakładkę "Muzyka" z oficjalnej strony RMF FM! To koniec sprawdzania gwiazdozbioru i nowości muzycznych?

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 2 marca 2024

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 30 marca 2024