[OPINIA] Jak oceniam piosenki zdobywające w tej chwili POPlistę? (28.08.2023)

Jak oceniam piosenki z notowania? Pamiętajcie, to tylko moja SUBIEKTYWNA opinia.

Bazuje na podstawie notowania z piątku 25 sierpnia 2023 (5449)
  1. The Kolors - ITALODISCO [10/10] 
    Co tu powiedzieć. Uwielbiam tę piosenkę!

  2. Måneskin - BABY SAID [6/10]
    Jest ok

  3. Kwiat Jabłoni - Od nowa [9,5/10]
    Piękna piosenka. Głęboki tekst

  4. Lost Frequencies - The Feeling [4/10]
    Niczym niewyróżniająca się POP piosenka

  5. OneRepublic - RUNAWAY [6/10)
    Ostatnia zaczęła mi się bardziej podobać, ale wyżej już nie dam

  6. Smolasty & Doda - Nim zajdzie słońce [9/10]
    SUPER! Jeszcze chwila i dam 10/10

  7. Loreen - Tattoo [11/10]
    Zero słów. Jak śledzicie bloga, to już dawno znaliście ocenę ;)

  8. Natalia Zastępa - Wracam do siebie [7/10]
    Ok

  9. Conan Gray - Never Ending Song [8/10]
    Lubię ten klimat z końca XX w.

  10. Alok & Ava Max - Car Keya (Ayla) [4/10]
    Zwykła piosenka. Ok

  11. Michał Szczygieł - Pocałunek lata [2/10]
    Bardzo nie lubię. Nudna

  12. Sam Smith - Lose You [5/10]
    Ok

  13. Margaret - Tańcz głupia [8/10]
    Fajna, szybka, lubię

  14. twocolors x Safri Duo x Chris de Sarandy - Cynical [7/10]
    Przypadła mi do gustu. Szczególnie fragment muzyczny

  15. sanah - Pocałunki (M. Pawlikowska-Jasnorzewska) [6/10]
    Lubię twórczość sanah, ale więcej nie dam

  16. Kylie Minogue - Padam Padam [4/10]
    Może być

  17. Męskie Granie Orkiestra 2023 - Supermoce [8/10]
    Na początku jej nie lubiłem, ale z czasem coraz bardziej zacząłem się przekonywać. Daję 8 pkt.

  18. Dua Lipa - Dance The Night [6/10]
    Osobiscie bardzo podoba mi się to promowanie wszędzie filmu "Barbie". Daje mi to taki świetny vibe i że będzie można tę promocję wspominać jako lato 2023

  19. Dominik Dudek - Idę [2/10]
    ...

  20. Switch Disco & Ella Henderson - REACT [5/10]
    Może być

A jak Wy oceniacie te piosenki?

Pamiętajcie! Jeśli chodzi o komentowanie mojej opinii, przyjmuję tylko konstruktywną krytykę!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Usunięto zakładkę "Muzyka" z oficjalnej strony RMF FM! To koniec sprawdzania gwiazdozbioru i nowości muzycznych?

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 2 marca 2024

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 30 marca 2024