POPlista RMF FM - Notowanie 5575 - piątek, 23 lutego 2024 | WYJAŚNIENIE, WYKRESY + NAJDŁUŻSZY STAŻ

Najnowsza rotacja (z 17.02.2024): https://wszystkoopopliscie.blogspot.com/2024/02/pena-rotacja-rmf-fm-nowosci-muzyczne_17.html


Wybaczcie tę długą (jak na moje standardy) przerwę. Miałem do załatwienia ważną prywatną sprawę i nie miałem ani chwili dostępu do wykresów, ani do bloga. Jedynie sociale :/

Akurat podczas mojej nieobecności wydarzyła się BARDZO rzadka sytuacja - Motyle wróciły na szczyt POPlisty zaledwie po notowaniu przerwy (zobaczcie jej wykres)

Już teraz wszystko wraca do normy. Rotacja powinna pojawić się jutro - jedynie reel z nowościami może się opóźnić na IG. Playlisty na Spotify, wykresy na stronie i TOP 2024 r. uzupełnię w najbliższym wolnym czasie.

W przyszły weekend postaram się wrzucić TOP lutego 2024, ale chyba znacie już 1. miejsce ;)

A przy okazji, POPlista miała rację i LUNA jedzie na Eurowizję. Uważam, ze Justyna miała może odrobinę lepszą piosenkę na konkurs (chociaż trudno jest je porównywać pod względem gatunków itp.), ale The Tower słuchałem prawie tak często jak WITCH-ERa, więc ja z wyboru jestem zadowolony i jestem bardzo zniesmaczony hejtem, który wylał się na tę młodą dziewczynę, no ale niestety nigdy wszystkim nie dogodzisz...





*********************************
Proporcja między piosenkami zaśpiewanymi po polsku a piosenkami zaśpiewanymi w zagranicznym języku (tekst piosenki musi być wyłącznie lub w znacznej większości w języku polskim):

9 🇵🇱 :11 🌍

*********************************
Najdłużej przebywająca obecnie piosenka w zestawieniu: Daria Zawiałow feat. Taco Hemingway - SUPRO (55 razy w not. na dzień 23 lutego 2024)

Dzisiejsza pozycja tej piosenki: 2. (+3)

*********************************

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Usunięto zakładkę "Muzyka" z oficjalnej strony RMF FM! To koniec sprawdzania gwiazdozbioru i nowości muzycznych?

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 2 marca 2024

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 30 marca 2024