Sprostowania ostatnich informacji o TOP50 wszech czasów z postów + Plany na przyszłość

Cześć!


Przez Stumblin' In CYRILa ostatni tydzień pełen był podsumowań notowań zawierających wzmianki o TOP50 wszech czasów. Niestety zawierały one kilka błędów, które może nie były bardzo znaczące, ale chciałbym je dziś sprostować w tym poście.


Bardzo dziękuję za komentarze poprawiające mnie pod tymi postami :) Wstawiam je na samym końcu postu.



Kto od 2018 był na pięćdziesiątym miejscu?


Pierwszy błąd dotyczył utworu Prowadź mnie, który przed wyparciem go przez Stumblin' In zajmował ostatnie miejsce TOP50 wszech czasów POPlisty. Zaśpiewała go oczywiście Kasia Kowalska, a nie Cerekwicka, tak jak napisałem w poście. Mimo że kilka razy patrzyłem na wykres piosenki Kasi, to byłem chyba rozkojarzony i mi zapadła Cerekwicka w pamięć 😆





Ciekawostka: Prowadź mnie było w 2010 r. na 34. miejscu TOP50 wszech czasów POPlisty


Która piosenka ostatni raz weszła do TOP50 wszech czasów?


2018 rok był ostatnim, który wprowadził coś do tego TOP i to się zgadza w postach na blogu. Jednak ostatnią piosenką nie był Początek Męskiego Grania Orkiestry, ale Promises Calvina Harrisa i Sama Smitha w grudniu 2018, a miesiąc wcześniej jeszcze One Last Time naszego Gromme'go i Jespera Jenseta.








Zachęcam do pobawienia się trochę z WayBack Machine i przypomnienia sobie wyglądu starej wersji strony POPlisty: https://web.archive.org/web/20210727091324/https://www.rmf.fm/au/poplista,top50.html


Plany na przyszłość

W najbliższym czasie możecie się spodziewać postów związanych z tym najważniejszym rankingiem POPlisty, do którego w czwartek dołączył CYRIL (z pierwszą piosenką od ponad 5 lat!). Na pewno chciałbym odtworzyć to TOP na blogu, żebyśmy wiedzieli, na którym miejscu ostatecznie znajdzie się Stumblin' In

Wcześniej jeszcze planuję post z ciekawostkami o tym TOP - i tu bardzo wdzięcznym byłbym za pomoc - zachęcam do pisania tego, co wiecie w tym temacie w komentarzach, na IG czy w formularzu kontaktowym na blogu (np. jakieś rekordy itp.). Widziałem już kilka w komentarzach, za które wielkie dzięki!

O Eurowizji też coś chciałbym napisać.


Na koniec jeszcze dziękuję osobom, które napisały te komentarze:



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Usunięto zakładkę "Muzyka" z oficjalnej strony RMF FM! To koniec sprawdzania gwiazdozbioru i nowości muzycznych?

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 30 marca 2024

POPlista RMF FM - Notowanie 5451 - wtorek, 29 sierpnia 2023 - WYKRESY + NAJDŁUŻSZY STAŻ (ciekawa rzecz)