Eurowizja 2023 w natarciu. Po "Tattoo" czas na... [Eurowizja 2023 vs POPlista cz. 3]

Witajcie!


Niecałe 2 tygodnie temu opublikowałem post z informacją o premierze "Tattoo" w RMF FM. Dzisiaj powiem wam, która kolejna piosenka z Eurowizji 2023 może trafić do propozycji, a w innych radiach już hula w playlistach.


Na początku kwietnia opublikowałem moje przewidywania co do piosenek z tegorocznej edycji Eurowizji, które mogą zawojować listy przebojów w Polsce. Oto przypomnienie:


"
NORWEGIA: Alessandra - Queen Of Kings (małe szanse, jednak może zostać viralem (już nawet była), tak jak na przykład "SNAP")



WIELKA BRYTANIA: Mae Muller - I Wrote A Song (jakieś szanse są. Jej głos przypomina mi trochę Mabel, a sama piosenka jest radiowa)



SZWECJA: Loreen - Tattoo (jeśli Loreen zajmie wysokie miejsce lub wygra, to raczej murowany hit radiowy w Europie i powtórka z 2012)



POLSKA: Blanka - Solo (JESTEM TEGO PEWIEN na 100%, bo... Bejba była już notowana na POPliście. Przyznajcie, że jest to kajda krejza)

"




Loreen udało mi się przewidzieć, ale to nie wszystko, czego się nie spodziewałem! 

W natarciu jest też... Alessandra z "Queen of Kings"! Ta piosenka nie trafiła tylko do propozycji, ale również już debiutowała w notowaniach list "Hop Bęc" RMF MAXX (w sobotę na 30. miejscu) i "Gorąca 20" Eski, z czego w tej drugiej obecnie znajduje się na szczycie.


Gorąca 20 Eski. Źródło: https://www.eska.pl/goraca20/



Hop Bęc RMF MAXX. Źródło: https://www.rmfmaxx.pl/hopbec




Czy jest to zwiastun pojawienia się reprezentantki Norwegii na POPliście? Nie wiem. Czekamy teraz na Radio Zet. Prawdopodobnie jeśli oni to wrzucą do Plus Minus listy pierwsi, to RMF FM też to po krótkim czasie zrobi na POPliście.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Usunięto zakładkę "Muzyka" z oficjalnej strony RMF FM! To koniec sprawdzania gwiazdozbioru i nowości muzycznych?

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 2 marca 2024

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 30 marca 2024