Usunięto zakładkę "Muzyka" z oficjalnej strony RMF FM! To koniec sprawdzania gwiazdozbioru i nowości muzycznych?

Ważne zmiany na oficjalnej stronie RMF FM. 


Dzisiaj zauważyłem, że usunięto sekcję "Muzyka". Znajdowały się w niej takie strony jak "Gwiazdozbiór", "Nowości muzyczne", "Kalendarium" (zmiana mogła zajść wcześniej niż dzisiaj). Tutaj porównanie:


Stan dzisiejszy

Przed zmianą (stan na luty 2023 r.)


Jak widzicie, usunięto dostęp do prawie wszystkich zaznaczonych zakładek. Jedynie "Co było grane przeniesiono do "Radio".

Co to oznacza?

W teorii straciliśmy właśnie dostęp do większości ciekawych funkcji strony RMF związanych z POPlistą. Najbardziej mnie zastanawia ukrycie "Nowości muzycznych". 

Na szczęście w praktyce tych stron tak naprawdę nie usunięto, ale usunięto odnośniki do nich na stronie głównej. W lutym napisałem ten post o zapomnianych stronach RMF (które miały duży potencjał): https://wszystkoopopliscie.blogspot.com/2023/02/opuszczone-zapomniane-usuniete-zakadki.html i przez to mam linki do tych stron.


Co było grane?: https://live.rmf.fm/






Płyty RMF: nie mam linku, ale i tak ostatnia płyta wyszła gdzieś w 2020 r.


Co dalej?

Nie wiem. Ja widzę 2 opcje: 

a) przywrócą te zakładki w odświeżonej oprawie
b) usuną całkowicie

Jak już pisałem, ukrycie "Nowości muzycznych" jest bardzo zastanawiające. Obawiam się, że nie będą już dodawane nowe, więc będzie trudniej je wychwycić (trzeba będzie jedynie korzystać z playlisty RMF).

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 30 marca 2024

Pełna rotacja RMF FM (nowości muzyczne + power playe + reszta) - 2 marca 2024